Pewnym sposobem na sprzedaż ubezpieczeń jest operowanie sprawne internetem. Poprzez stworzenie odpowiednio dużej ilości stron www z ofertą, reklamowania swoich usług, docierania do klientów poprzez fora, społeczności można pozyskać całkiem sporo klientów również stałych.
Agent ubezpieczeniowy w XXI wieku i dobie internetu nie musi mieć już biura agencji, ale może pracować zdalnie. To jednak wymaga kreatywności, zaangażowania i przede wszystkim oryginalnego podejścia. Ważne są analizy rynkowe i obserwacja konkurencji, tym samym po części agent bywa marketingowcem, jednak to być albo nie być dla agenta.
Klienci coraz chętniej kupują ubezpieczenia samodzielnie przez internet zyskując zniżki i rabaty, rzadziej chcą korzystać z pomocy i pośrednictwa agenta ubezpieczeniowego. Branża wydaje się być coraz trudniejsza. Zdalna praca to praca bez ram czasowych i przestrzennych. Możemy sięgać po klienta nie tylko ze swego regionu ale i drugiego końca Polski. Ma to swoje plusy i minusy.
Zostaw komentarz