Konsultant ds. Sprzedaży i Obsługi Contact Center (Sprzedaż Ubezpieczeń)


WSZYSTKO CI SIĘ PLĄCZE?
Z nami rozwinieszswój potencjał!
Dołącz do nas jako:
Konsultant ds. Sprzedaży i Obsługi Contact Center (Sprzedaż Ubezpieczeń)

Centrum Obsługi i Operacji
- Lublin

Na co dzień w naszym zespole:
  • obsługujesz telefonicznie klientów,
  • sprzedajesz produkty ubezpieczeniowe,
  • obsługujesz aplikacje bankowe,
  • dbasz o jakość obsługi i satysfakcję klientów.
To stanowisko może być Twoje, jeśli:
  • lubisz rozmawiać i potrafisz słuchać,
  • lubisz sprzedawać, mile widziane doświadczenie w sprzedaży ubezpieczeń, w tym ubezpieczeń komunikacyjnych i majątkowych,
  • masz co najmniej wykształcenie średnie,
  • umiesz korzystać z komputera i łatwo uczysz się aplikacji.
Twój Pakiet Korzyści
  • Praca hybrydowaPracujemy jak lubimy. Nasze zadania realizujemy z domu lub z biura.
  • Docenienie działania i zaangażowania Oprócz wynagrodzenia, każdy z nas ma określone cele – które doceniamy w ramach systemów premiowych.
  • Oferta specjalna Wspieramy Twoje finanse i oferujemy produkty naszej Grupy Kapitałowej na preferencyjnych warunkach (m.in. kredyt hipoteczny, kartę kredytową czy ubezpieczenie) oraz pomagamy odkładać na emeryturę w PPE.
  • Elastyczność benefitów Różnimy się, dlatego to Ty wybierasz z jakich benefitów skorzystasz. Mamy dla Ciebie system kafeteryjny lub działania w ramach ZFŚS m.in. dofinansowanie opieki nad dziećmi, wakacji czy pożyczkę na remont.
  • Możliwości rozwoju U nas masz szerokie perspektywy rozwoju i możesz uczyć się, jak lubisz. Oferujemy dostęp do różnych form nauki – stacjonarnie i cyfrowo.
  • Wsparcie w zdrowiu i odpoczynku Dbamy o naszą formę mentalną i fizyczną. Możesz skorzystać z kart sportowych, opieki medycznej LuxMed, stomatologa, programu wellbingowego #FokusNaCiebie czy dodatkowych dni wolnych.
Pracuj w miejscu, które zna każdy.
#TyWybierasz
Co się stanie po kliknięciu "APLIKUJ"? Jeśli Twoja aplikacja wzbudzi nasze zainteresowanie, rekruter PKO Banku Polskiego zadzwoni do Ciebie, żeby umówić się na rozmowę rekrutacyjną. Do usłyszenia!