marketing szeptany

Najlepsza forma reklamy jaką może zafundować sobie agent ubezpieczeniowy jest marketing szeptany i polecenie przez klientów. To ważny element strategii sprzedażowej. W czasach kiedy polisę można kupić wszędzie, a zwłaszcza w internecie, przez telefon warto zadbać o pozyskanie lojalnego klienta, dzięki któremu mamy szanse pozyskać kolejnych klientów zupełnie za darmo.

Pierwszą zasadą dbania o klienta jest umiarkowane podsycanie popytu i oferowanie takich ubezpieczeń, które odpowiadają potrzebom klienta. Sprzedawanie szybko i dużo nie popłaca w perspektywie dłuższej. Umiejętność rozwijania bazy klientów wymaga orientacji we współczesnych realiach rynku. Dzięki wiedzy można wcześniej reagować i umacniać relacje  z klientami poprzez odwiedziny, rozmowy telefoniczne, odnowienie oferty i przedstawienie promocji dedykowanych. Poświęcenie czasu na stałych klientów procentuje nowymi polisami i tym samym wyższymi  zarobkami. Oczywiście poza bazowaniem na poczcie pantoflowej należy samodzielnie również penetrować rynek starając się o nowych klientów. Z pewnością łatwe to nie jest w dzisiejszych realiach, jednak możliwe.

Zostaw komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany Required fields are marked *

Możesz używać tych tagów i atrybutów HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>