Wielość ubezpieczycieli i ofert, w tym internetowych w zakresie ubezpieczeń sprawia mętlik i dezorientację u klientów. Pewnym wyjściem z opresji jest zaufanie jednemu stałemu od dłuższego czasu agentowi ubezpieczeniowemu. Taki klient dla kogoś, kto pracuje jako agent ubezpieczeniowy to istny skarb, o jaki trzeba należycie dbać i za nic w świecie odstępować konkurencji.
Prócz ofert jakie sprzeda lojalnemu klientowi, który mu ufa, może liczyć również na polecenie znajomym, sąsiadom itd. Kiedy traci się takiego klienta warto zrobić co w naszej mocy, aby jednak go odzyskać, nie można się poddawać. Nawet kiedy wiemy, że wykupił on polisę ubezpieczeniową u naszego kolegi, u konkurencji, to warto od czasu do czasu zapytać, czy nie zmienił zdania lub niepozornie, czy jest zadowolony z tej zmiany. Gdy odpowie nam, iż nie jest zadowolony, można przystąpić do działania i oferować klientowi powrót poprzez atrakcyjne ceny składek, gratisowe dodatki, upusty na ubezpieczenia grupowe itp. Dopiero w takich sytuacjach zwykle agent ubezpieczeniowy zdaje sobie sprawę, jak wiele stracił i jak trudno jest to odwrócić, ile kosztuje wysiłku na nowo pozyskanie zaufania klienta.
3 Komentarze
Ania
Ja od kilkunastu lat korzystam z usług jednego agenta i jestem bardzo zadowolona. Zawsze doradzi, dopasuje ofertę do moich wymagań.
halina
najlepiej jest mieć takiego zaufanego agenta
Kinga
pewnie, że najlepiej korzystać z usług jednego agenta ubezpieczeniowego, tylko trzeba znaleźć takiego, który nie będzie dbał jedynie o swój interes