praca zdalna w ubezpieczeniach

Pewnym sposobem na sprzedaż ubezpieczeń jest operowanie sprawne internetem. Poprzez stworzenie odpowiednio dużej ilości stron www z ofertą, reklamowania swoich usług, docierania do klientów poprzez fora, społeczności można pozyskać całkiem sporo klientów również stałych.

Agent ubezpieczeniowy w XXI wieku i dobie internetu nie musi mieć już biura agencji, ale może pracować zdalnie. To jednak wymaga kreatywności, zaangażowania i przede wszystkim oryginalnego podejścia. Ważne są analizy rynkowe i obserwacja konkurencji, tym samym po części agent bywa marketingowcem, jednak to być albo nie być dla agenta.

Klienci coraz chętniej kupują ubezpieczenia samodzielnie przez internet zyskując zniżki i rabaty, rzadziej chcą korzystać z pomocy i pośrednictwa agenta ubezpieczeniowego. Branża wydaje się być coraz trudniejsza. Zdalna praca to praca bez ram czasowych i przestrzennych. Możemy sięgać po klienta nie tylko ze swego regionu ale i drugiego końca Polski. Ma to swoje plusy i minusy.

Zostaw komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany Required fields are marked *

Możesz używać tych tagów i atrybutów HTML: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>